Facebook Sayfam Tanıtım Yapmalı mıyım?
Facebook Sayfam Tanıtım Yapmalı mıyım? sorusuna cevap olarak Facebook reklam oluşturma ve yönetme işlemleri için yardımcı olacak farklı araç seçenekleri sunmaktadır. Facebook Business yardımıyla sayfanızda gönderiyi öne çıkar ve tanıtım yap düğmeleri bulunur. Ayrıca reklam yönetici olarak bilinen Facebook aracı kullanılır. Eğer Facebook ta hiç reklam vermediyseniz başlangıçta sayfanız için reklamlar oluşturabilirsiniz. Reklam alanları, reklam verme amaçları ve hedef olarak daha fazla seçenek istiyorsanız Reklam Yöneticisinde oluşturmanız gerekir.
Facebook Sayfanızın Öne Çıkarılması
Facebook sayfanızda bazı gönderilerinizin alt kısmında Gönderiyi Öne Çıkar düğmesi görürsünüz. Gönderiyi Öne Çıkar düğmesi mevcut olan gözüken gönderinizin hızlı bir şekilde Facebook reklamı oluşturmanız için kullanılmaktadır. Bu oluşturduğunuz reklam farklı yerlerde de görülebilir veya sadece kendi belirlediğiniz kişilerden oluşan hedef kitlenin görmesini sağlayabilirsiniz. İşletmenizin veya sayfanızın ilgilenebilecek insanlara göstermenin, ve sayfanızın hayran kitlesinin büyümesinin en kolay ve hızlı yolu ise gönderinizi öne çıkarmaktır.
Facebook Sayfasında Tanıtım Yap Düğmesinin Kullanılması
İşletmenizin belirli bir hedefe dayalı olarak reklam oluşturmak istemeniz durumunda Tanıtım yap düğmesini kullanabilirsiniz. Bu düğme yardımıyla gönderileri öne çıkarıp beğenilerin ve yorumların etkisini arttırmaya yardımcı olur. Tanıtım Yap düğmesi potansiyel olan müşteriler edinmenizi ve insanların sizin sitenizde alışveriş yapmaya teşvik etmiş olursunuz. Ayrıca mağazanız için tanıtıma yardımcı olur. Kısaca Tanıtım Yap düğmesi kullanılan sayfalardan bilgiler toplanır ve işletmenin hedefine uygun reklam oluşturulur. Bu Tanıtım Yap düğmesi kullandığınız zaman ne söylemek istiyorsanız, sayfanızda mevcut içeriklere kimler erişebilir gibi reklamınızın her bölümüyle ilgili önerilerin alınmasına imkan sunulur.
Gönderiyi Öne Çıkar Ve Tanıtım Yap düğmelerini Kullanarak Neler Yapılır?
Ayrıca Facebook sayfanız üzerinden Facebook Reklam Merkezi kısmını kendiniz yönetebilir kampanyanız nasıl bir performans gösteriyor diye inceleyebilirsiniz. Hedef kitlenizin hangi mesaj ve görsellere ilgi duyduğu hakkında bilgiler edinebilirsiniz. Özel hedef kitle diye bilinen mevcut olan hedef kitleniz için reklam hedefleme seçeneğine verilen bölümdür.